Cennik usług standardowych

Wysokość opłaty za nasze usługi jest ustalana w drodze indywidualnych negocjacji z klientem. Największy wpływ na jej wysokość mają liczba dokumentów księgowych oraz zatrudnionych pracowników.

Ewidencja księgowa:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych - od 700 zł (861 zł z VAT)
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów bez VAT - od 110 zł (135,30 zł z VAT)
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów z VAT - od 140 zł (172,20 zł z VAT)
  • ryczałt ewidencjonowany bez VAT - od 100 zł (123 zł z VAT)
  • ryczałt ewidencjonowany z VAT - od 110 zł (135,30 zł z VAT)
  • karta podatkowa - od 60 zł (73,80 zł z VAT)

Cena zawiera: pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej, prowadzenie wymaganych ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz przebiegu pojazdu, ustalanie należnych zaliczek w zakresie podatku dochodowego, stałe rozliczenia z ZUS i US przedsiębiorców, reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS-em.


Roczne zeznania podatkowe - od 30 zł (36,90 zł z VAT)

Rozliczenia płacowe:

  • zryczałtowana cena za jednego pracownika/zleceniobiorcę - 20 zł (24,60 zł z VAT)

Zlecenia,które wykraczają poza zakres objęty opłatą ryczałtową są dodatkowo płatne. Dokładna cena zostanie ustalona podczas bezpośredniej rozmowy z Klientem.